مزیت های اضافه کرده Rich Snippets به محتوای تارنما
نوشته شده توسط : عباسی


افراد (people)
مسلماً متوجه گردیده باشید وقتی که اسم افراد دارای شهرت از جملهً فوتبالیست ها، سئو سایت بازیگران، سیاستمدار ها و… را کاوش میکنید داده ها جامعی از آن فرد را هم پا با تصویر فرد متبوع برایتان اکران داده می شود. چنانچه شما در وبسایت خویش برای کارمندانتان پروفایل تعریف‌و‌تمجید کرده‌اید، می توانید از این قابلیت و امکان به کار گیری فرمائید. و در ریچ اسنیپت میتوانید اسم شخص، تخصص، سمت شغل، روش تماس با اشخاص را در کاغذ حاصل کاوش اکران دهید.

 

تولیدها (Products)
یک کدام از متداول‌ترین به کار گیری از ریچ اسنیپت ها برای فروش تولیدها در مغازه‌های اینترنتی میباشد.

می‌اقتدار اطلاعاتی از قبیل اسم، تصویر، مارک، توضیحات و ارزش را وارد کرد. مغازه‌های که یک جنس را از یک‌سری فروشنده متعدد برای فروش عرضه می‌نمایند میتوانند محدوده قیمتی جنس را بر طبق روبه پایین و رو به بالا ترتیب بندی کنند.

 

 

 

سازمان ها و تجارت ها (Business & Organization)
برای سازمان ها و شرکت های شما می توانید اطلاعاتی مانند اسم تجاری، نشانی وب سایت، شماره تلفن، لوگو و حالت جغرافیایی سازمان را در ریچ اسنیپت ها به اکران بگذارید.

 

راهبرد ها (Recipes)
از این نوع ریچ اسنیپت به طور متداول برای امر های آشپزی به کار گیری می‌گردد. با به کارگیری از این ریچ اسنیپت می توانید نوع طعام، عیب گیری و ارزیابی، بازه زمانی مقطع و فرایند پخت طعام را به اکران بگذارید.

 

 

حوادث (Events)
در صورتیکه در آینده مجاورت شما قرار میباشد رویدادی برگزار فرمایید، با ریچ اسنیپت ها می تواند به شما درباره‌ی اطلاع‌رسانی یاری دهد. با استعمال از آنان توانمند خواهید بود داده ها مرتبط با برهه زمانی آغاز روی داد، بازه مقطع روی داد، ریزه کاری تنظیم بلیت و جای برگزاری اتفاق افتاد را وارد نمائید. به‌این عمل کلیه داده ها در شیت نتیجه ها کاوش به یوزرها اکران داده میشود.

 

موسیقی (Music)
با به کارگیری از این ریچ اسنیپت شما می توانید لینک و پیوند های برای اکران آوا‌ها و لینک و پیوند های مستقیمی برای خرید گالری های موسیقی برای یوزرها اکران دهید. ولی موتور جستجوی بینگ از این اسنیپت موسیقی پشتیبانی نمی‌نماید اما گوگل از این اسنیپت پشتیبانی می‌نماید.

 

ویدیو (videos)
از این نوع ریچ اسنیپت برای محتوای ویدئویی جان دار در تارنما به کارگیری می گردد و قادر است داده ها کمپانی آفریننده، بازه زمانی مقطع کلیپ و آفریننده کلیپ را در حاصل کاوش اکران دهد.

 

اپلیکیشن (software applications)
از این نوع برای اکران اپلیکیشن های ساخته‌گردیده یک کمپانی تجهیزات، ارزش، تاریخ ایجاد، سیستم ادله و.. به کار گیری میگردد و آن را در شیت نتیجه ها کاوش اکران می دهد.

پیرو بخوانید: سئوی کلاه سپید یا این که White Hat بهینه سازی چه میباشد؟

 

 

با چه روشی به محتوای خویش ریچ اسنیپت اضافه کنیم؟
مطلقاً چندان ضرورتی ندارد به محتوایی مجموع صفحه ها وبسایت داده‌های نماد گذاری گردیده اضافه نمایید. با این وجود هر چه تعداد محتوای های آرم‌گذاری گردیده شما بیشتر باشد موتور های کاوش حاصل بهتری از وب سایت شما‌را به اکران می گذارند.

 

علامت گذاری اطلاعات به سه قسمت مهم تقسیم می شود:

 

Itemscope – نشان میدهد که کد HTML مو جود در بلوک
دربارۀ یک گزینه خاص میباشد.
Itemtype – نشان میدهد که گزینه دقیقاً چه میباشد.
Itemprop – مرتبط با داده ها گزینه میباشد. اطلاعاتی مانند اسم، نشانی وبسایت، عیب گیری و نظارت و ….
کتب، فیلم ها، عکس ها، سریال های تلویزیونی، موسیقی ها و راهبرد های آشپزی تحت عنوان شغل های خلاقانه اکانت می شوند. بدین ترتیب یک نمونه از آرم‌گذاری HTML برای یک کتاب به صورت تحت خواهد بود:

 

 

دقت فرمائید هر یک از این سه پارامتر به چه شکلی مصرف شده‌اند.

 

ولی می بایست در حیث داشته باشید داده ها واردشده درین داده‌ها مبتنی بر نوع محتوا متغیر میباشد.

در شرایطی‌که شما از وبسایت شما بر شالوده سیستم رئیس محتوای وردپرس فعال‌ساز‌ی گردیده باشد، میتوانید به به کارگیری از افزونه های مختلفی که برای این فعالیت وجود داراست استعمال فرمائید. یکی‌از شایسته ترین افزونه های ریچ اسنیپت پلاگین All In One Schema.org Rich Snippets میباشد که از مخزن وردپرس می توانید دانلود و بر در وبسایت خویش به کارگیری نمایید.

 

مزیت های اضافه کرده Rich Snippets به محتوای تارنما:

ادراک بهتر محتوای وبسایت بوسیله موتور های کاوش به ویژه گوگل
فهم بهتر محتوای وبسایت بوسیله اشخاص نابینا و عقب افتاده جسمی
جلب اعتنا یوزرها به لینک و پیوند وبسایت شما در شیت حاصل کاوش
ارتقاء نرخ کلیک
ستاره دار کردن مطالب در گوگل

سود‌گیری کلی:

با دقت به مطالبی که در ابتدا ذکر کردیم بایستی مجاب برای استعمال از ریچ اسنیپت ها گردیده باشید. در‌حالتی که این عوارض شما‌را قانع نکرده میباشد، کافی میباشد خویش مقداری در گوگل کاوش فرمایید و نتیجه ها به دست آمده را مقایسه فرمایید. در‌صورتی‌که سؤالی یا این که تجربیاتی دراین باره‌دارید میتوانید آن را در بخش بینش‌ها با ما فی مابین بگذارید و در کوتاه‌ترین مقطع کارشناسان لیما اینترنت به آن جواب دهند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: